Dostawa i płatność

1. Dostawa

1.1. Metody dostawy

Wszystkie zamówienia realizowane są za pośrednictwem:

  • Firma kurierska DPD
  • InPost Paczkomat®
  • Orlen Paczka

1.2. Czas realizacji

Zamówienia są realizowane na indywidualne zamówienie w ciągu 1-5 dni roboczych od zaksięgowania płatności. Czas dostawy zależy od lokalizacji i zwykle wynosi 1-2 dni robocze.

1.3. Koszt dostawy

Koszt dostawy wynosi 14,99 zł niezależnie od wielkości zamówienia oraz wybranej metody dostawy.

1.4. Problemy z dostawą

Jeśli pojawią się jakiekolwiek problemy z dostawą, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta:

E-mail: kontakt@ewelkataxidriverka.pl.

2. Płatność

2.1. Dostępne metody płatności

Baner BLIK

BLIK – szybka płatność jednorazowym kodem wygenerowanym w aplikacji mobilnej banku.

Baner PayNow

Przelew online – po wybraniu swojej instytucji finansowej nasza strona przekieruje Cię na stronę Twojego banku, gdzie po zalogowaniu będziesz mógł dokonać wpłaty.

Baner Visa/Mastercard

Karta płatnicza – aby zrealizować płatność, wystarczy, że podasz dane karty oraz potwierdzisz w banku zlecenie płatności. Obsługiwane karty: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro.

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Autopay S.A.

2.2. Czas na dokonanie płatności

Płatność musi zostać dokonana w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia. Jeśli płatność nie zostanie zrealizowana w tym czasie, zamówienie zostanie anulowane.

2.3. Bezpieczeństwo transakcji

Wszystkie płatności są realizowane przez bezpieczne systemy płatności zgodne z międzynarodowymi standardami bezpieczeństwa.

3. Zwroty kosztów przy anulacji zamówienia

3.1. Anulowanie zamówienia przez sklep

Jeżeli sklep zdecyduje się anulować zamówienie (np. z powodu braku towaru w magazynie, błędu w cenie, problemów z płatnością), klient otrzyma pełny zwrot kosztów zamówienia, w tym koszt dostawy, w ciągu 7 dni roboczych od momentu podjęcia decyzji o anulowaniu zamówienia.

3.2. Zasady zwrotu środków

Zwrot kosztów zamówienia odbywa się przy użyciu tej samej metody płatności, jaką klient wybrał podczas zakupu, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

3.4. Czas realizacji zwrotu

Sklep ma 14 dni roboczych na zwrot środków od momentu pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.

3.5. Problemy związane ze zwrotem kosztów

Jeśli z jakiegokolwiek powodu zwrot nie zostanie dokonany w wyznaczonym czasie, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta sklepu, który wyjaśni sytuację i podejmie odpowiednie kroki w celu przyspieszenia procesu. W przypadku trudności z odzyskaniem środków, klient ma prawo do kontaktu z organem ochrony konsumentów.